Dieta Jogiczna

Dieta Jogiczna

Kiedy mówimy o żywieniu z jogicznej perspektywy, w grę wchodzi dużo więcej niż zwykłe patrzenie na zawartość odżywczą naszego pożywienia. Chociaż jest to ważne, a odpowiednie zasilanie organizmu podczas ćwiczeń jest niezbędne, aby zapobiegać kontuzjom, na potrzeby tego wpisu rozpatrzymy energetyczny aspekt naszego odżywiania.

Czy jeść mięso? Z doświadczenia wielu praktykujących Jogę – po wystarczająco długim ćwiczeniu, w pewnym momencie po prostu nie czują się już dobrze jedząc mięso lub produkty pochodzenia zwierzęcego.

Jaka jest dieta jogiczna?

Jaka jest więc właściwa dieta jogiczna? Ostatecznie bycie weganinem to świetny pomysł. Jest to absolutnie najprostszy sposób praktykowania ahimsy w twoim życiu, jest pełen wysoce pranicznych i sattwicznych pokarmów – naprawdę nie możemy temu zaprzeczyć – ale może nie być odpowiedni dla wszystkich i to jest w porządku.

Podczas spożywania pełnowartościowej żywności dieta roślinna jest ogólnie dobra dla większości ludzi, istnieje pewne zróżnicowanie, które należy wziąć pod uwagę. Lubię myśleć o odżywianiu w taki sam sposób, w jaki myślę o praktyce. Wszyscy zaczynamy w tym samym miejscu – początek pierwotnego, a jednak niektórzy ludzie przedzierają się przez to, a inni walczą.

W ten sam sposób, w jaki różnią się nasze indywidualne praktyki, różnią się nasze wymagania żywieniowe, a nasz indywidualny pogląd dotyczy tego, co jest dobre, a co złe, jeśli chodzi o jedzenie. Moim zdaniem prawidłowa dieta jogiczna to taka, która wyrządza jak najmniej szkód, buduje pranę i sattwę oraz sprawia, że ​​czujesz się dobrze fizycznie i emocjonalnie. Zapraszam Cię do odnalezienia tych cech w swojej diecie i stylu życia podczas swojej podróży jogicznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Zdrowe TłuszczeZdrowe Tłuszcze

Tłuszcze są niezbędnym składnikiem codziennej diety, i to mimo swojej wysokiej kaloryczności. Wystarczy zerknąć na obowiązującą piramidę żywieniową. Całkowite ich wyeliminowanie z jadłospisu zdrowia nie da, a może wręcz powodować